Poziția CJE Prahova privind unele prevederi ale regulamentului din Colegiul Nichita Stanescu

Citeşte mai departe...Către: Colegiul Național „Nichita Stănescu” Ploiești
În atenția conducerii unității de învățământ

POZIȚIE

PRIVIND UNELE PREVEDERI ALE REGULAMENTULUI INTERN

            În conformitate cu prevederile art. 65 din  Regulamentul de Organizare și Funcționare al Consiliului Național al Elevilor, aprobat prin OMECTS nr. 4247/2010, privind responsabilitatea Consiliilor Județene ale Elevilor de a reprezenta și apăra drepturile și interesele elevilor în unitățile de învățământ de pe raza teritorială a județului, și având în vedere atribuțiile comisiei „Avocatul Elevului”, Consiliul Județean al Elevilor Prahova emite următoarea poziție:

Consiliul Județean al Elevilor Prahova constată că prevederile art. 221 din Regulamentul Intern nr. 525/2015 al Colegiului Național „Nichita Stănescu” Ploiești, aprobat în ședința Consiliului de Administrație din data de 11 martie 2015 limitează dreptul la liberă exprimare a beneficiarilor primari ai educației, având totodată un caracter discriminatoriu. În urma mesajelor primite de la elevi din Colegiul Național „Nichita Stănescu”, Consiliul Județean al Elevilor Prahova consideră că în acest sens există un interes legitim al elevilor din acest Colegiu Național în modificarea respectivului articol. Astfel, reprezentarea acestor interese intră în atribuțiile legale ale Consiliului Județean al Elevilor Prahova, cf. OMECTS 4247/2010.

În drept, art. 221 din Regulamentul Intern prezintă două prevederi care pot fi considerate a se află în contradicție atât cu prevederile OMECȘ 5115/2014, cât și cu prevederile Constituției României cât și cu cele ale Codului Civil. În acest sens, prevederea potrivit căreia „Elevii sunt obligaţi să aibă o ţinută vestimentară decentă, care să-i individualizeze ca vârstă, sex şi categorie socială de elev” are o natură discriminatorie, individualizarea după criteriile mai sus-amintite încâlcând principiile enunțate atât de art. 4 alin (2) din Constituția României, republicată, cât și pe cele ale art. 30 din Noul Cod Civil. Totodată, prevederea încalcă și dispozițiile art. 7 din legea nr. 272/2004 privind drepturile copilului, categorie din care fac parte și beneficiarii primari ai educației. În același timp, un caracter discriminatoriu este dat și de prevederea conform căreia „Băieții se vor tunde scurt, fără coafuri stridente; este interzisă purtarea bărbii”. Pe lângă articolele mai sus-amintite pe care le încalcă această prevedere, ea vine în directă contradicție și cu art. 138 alin (1) din Regulamentul de Organizare și Funcționare a Unităților de Învățământ Preuniversitar aprobat prin OMECȘ 5115/2014, care permite unităților de învățământ să impună o ținută vestimentară particularizată, dar nu le permite acestora să impună și criterii de aranjare a coafurii personale sau a prezenței sau nu a părului facial. În acest sens, având în vedere principiile dreptului administrativ, Colegiul Național „Nichita Stănescu” își arogă puteri legiuitoare de care nu dispune, elaborând astfel norme abuzive pentru beneficiarii primari ai educației.

În fapt, beneficiarii primari ai educației din Colegiul Național „Nichita Stănescu” sunt discriminați în mod direct de prevederile art. 221 din Regulamentul Intern, făcându-se o clară diferențiere între aceștia după criterii de vârstă, sex și categorie socială, diferențiere interzisă explicit chiar de legea fundamentală a statului, Constituția României. Totodată, interzicerea absolută a părului facial nu numai că este o prevedere abuzivă în raport cu ROFUIP, dar aceasta, afectând efectiv numai o parte a elevilor școlii, și anume cei de sex masculin, încalcă art. 30 din Noul Cod Civil, fiind adresată exclusiv unei categorii diferențiate de sex. Or, cum actele juridice sunt universale și nu se pot adresa unei anumite categorii, orice prevedere adresată exclusiv unui grup de persoane, prin care se limitează drepturile grupului respectiv, este nulă ab initio. Beneficiarii primari ai educației, în acest caz elevii de sex masculin care au păr facial, nu pot fi sancționați pentru o caracteristică biologică a corpurilor lor, specifică sexului acestora.

Prin toate cele prezentate, Consiliul Județean al Elevilor Prahova solicită revizuirea art. 221 din Regulamentul Intern al Colegiului Național „Nichita Stănescu”, pentru aducerea prevederilor acestuia în concordanță cu legile țării.

Având în vedere caracterul discriminatoriu al acestuia, art. 221 din Regulament poate fi supus căilor legale de atac, atât prin contencios administrativ în baza prevederilor legii 554/2004, cât și prin reclamație la Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării, conform OG nr. 137/2000.

PREȘEDINTELE CONSILIULUI JUDEȚEAN AL ELEVILOR PRAHOVA,
VICEPREȘEDINTE AL CONSILIULUI NAȚIONAL AL ELEVILOR,
Ruxandra-Maria RISTOIU

PREȘEDINTE COMISIE „AVOCATUL ELEVULUI”,
Ciprian-Sorin CONSTANTINESCU

Burse de studiu pentru liceenii romani in Marea Britanie prin programul HMC

Citeşte mai departe...Programul de burse HMC - Projects in Central and Eastern Europe, organizat de Junior Achievement Romania impreuna cu Headmasters' & Headmistresses' Conference in 13 tari din Europa Centrala si de Est, le ofera elevilor de clasa a X-a sansa de a studia gratuit pentru un an, intr-o scoala independenta din Marea Britanie, prin acordarea unei burse care acopera taxele scolare, cazarea si cheltuielile de masa.

Pana in prezent, 57 de elevi romani au obtinut o bursa de studiu, iar aceasta experienta i-a ajutat sa isi imbunatateasca cunostintele de limba engleza si sa isi dezvolte diverse abilitati, dincolo de spatiul academic, implicandu-se in activitati extracurriculare din diferite domenii (cultura, arta, sport s.a.).

Datorita rezultatelor foarte bune, unii elevi au obtinut prelungirea bursei pentru inca un an, iar aceasta experienta si-a pus amprenta asupra personalitatii si parcursului lor pentru viitoarea cariera:

"Experienta de studiu din Anglia mi-a deschis un unghi unic de gandire in disciplinele reale, ajutandu-ma sa inteleg aplicabilitatea materiei teoretice in situatii practice intalnite in viata de zi cu zi, educatia fiind un mijloc prin care putem sa ne realizam cu adevarat visurile.

Mentoratul este o parte importanta in metodologia de scolarizare britanica, iar sansa de a studia mai putine materii face ca relatiile dintre elevi si profesori sa devina mai constructive; bogatia resurselor scolare face posibila efectuarea unor studii complexe si a invatatului prin experimentare. In concluzie, sunt sigur ca in ceea ce priveste viitorul meu, timpul petrecut in Marea Britanie imi va ghida alegerile legate de cariera si viata.", povesteste Hunor-Chris Bocz, bursier HMC in anul scolar 2014-2015.

Programul HMC se adreseaza elevilor talentati de clasa a X-a, independenti, buni cunoscatori ai limbii engleze, cu performante academice deosebite, implicati in activitati extracurriculare si de voluntariat. Perioada de studii petrecuta in Marea Britanie este recunoscuta de Ministerul Educatiei, dar este posibil sa fie necesara parcurgerea unor examene de diferenta in functie de materiile studiate.

"Bursa HMC mi-a oferit sansa sa studiez la un colegiu extraordinar, sa cunosc oameni noi si consider ca m-am dezvoltat foarte mult ca individ in ultimul an. Comparativ cu sistemul de invatamant romanesc, sistemul britanic iti ofera libertatea de a-ti alege materiile pe care vrei sa le studiezi si astfel poti sa aprofundezi notiunile invatate. Recomand bursa aceasta tuturor tinerilor, deoarece iti da posibilitatea sa te descoperi, sa iti dezvolti si valorifici calitatile si sa iti alegi singur drumul pe care vrei sa-l urmezi in viata.", a declarat Teodor Clipa, bursier HMC in anul scolar 2014-2015.

Procesul de evaluare implica mai multe etape de selectie a candidatilor potriviti pentru bursa:

•             trimiterea unui formular de aplicatie electronic pana pe 30 noiembrie (preselectie);

•             participarea la un test de limba engleza si la un interviu cu reprezentantii HMC (selectie finala).

Informatii complete despre procesul de aplicare si conditiile de eligibilitate pentru elevi pot fi consultate pe site-ul http://www.jaromania.org/elevi/pagini/bursele-hmc

 

Persoana de contact:

Alice Dutu

Manager de proiect, Junior Achievement Romania

E-mail: alice.dutu [@] jaromania.org; Telefon: +40 730 330 880

Zi cu impact in Ploiesti// Voluntari de la Discovery Networks au muncit pe santierul Habitat for Humanity pentru ca patru familii sa aiba ACASA

Citeşte mai departe...Habitat for Humanity Romania a lucrat ieri alaturi de echipa Discovery Networks pe santierul din Ploiesti, pentru a sprijini patru familii cu venituri mici sa aiba un loc numit acasa. Evenimentul face parte dintr-o initiativa pe care Discovery o are anual la nivel global – Impact Day – si prin care angajatii companiei sunt voluntari pentru proiecte care aduc o schimbare reala in vietile oamenilor.

Anul acesta, angajatii Discovery care coordoneaza operatiunile pentru Europa de Sud-Est din biroul de la Bucuresti au ales sa dea o mana de ajutor la realizarea fundatiei pentru patru locuinte simple, decente si accesibile.

Prin proiectul „Construim impreuna pentru comunitate”, Habitat for Humanity Romania va construi in sistem cvadruplex opt locuinte in Ploiesti, intre 2015 si 2016. Habitat for Humanity Romania a inceput in luna mai 2015 constructia primului cvadruplex, alaturi de voluntari internationali si corporatisti romani.

Familiile cu venituri mici din Ploiesti pot aplica pentru o locuinta Habitat for Humanity pana pe 30.06.2015. Criteriile de selectie si detalii despre procedura de aplicare se gasesc pe website-ul asociatiei www.habitat.ro urmand linkul.

Habitat for Humanity activeaza in judetul Prahova din 2009, prin constructia si renovarea caselor pentru familii  defavorizate, constructia unui centru comunitar independent energetic in Boldesti-Scaieni si interventii la sistemele de incalzire pentru reducerea riscului la incendii.

Punct de vedere la 15 ani// Recunostinta?

Citeşte mai departe...Incepand de astazi am initiat o rubrica pe care o daruiesc tinerilor( o gasiti in bara de meniu sub numele YOUTH LIFE), ca o Agora unde ei pot sa isi spuna punctele de vedere, povestile, problemele, dilemele si, daca vor considera necesar, sa incercam ca impreuna sa le gasim solutiile. Ceea ce veti citi mai jos este o provocare pe care am lansat-o unei copile de 15 ani care m-a "certat" bine, dupa ce am postat pe pagina mea de Facebook, o intamplare care a avut loc intr-o dimineata la scara mea. Patru tineri, rockeri de felul lor:)))), discutau aprins la sase dimineata si injurau de mama focului. Ana Idk, asa cum se numeste pe Facebook, a vazut postarea si a simtit nevoia sa fie solidara cu acei tineri. O prima lectie pe care ne-a dat-o noua maturilor si anume solidaritatea. Provocarea mea pentru ea a fost sa scrie un articol despre RECUNOSTINTA. Ii multumesc pe aceasta cale din doua motive: o data pentru ca a scris textul si a doua pentru ca a respectat termenul de livrare, ceea ce reprezinta o alta lectie data maturilor si anume responsabilitatea. Multumesc Ana Idk si pe voi va invit sa cititi textul ei:

Cred ca singurele dati cand aud oameni spunand ca sunt recunoscatori pentru ceva sunt momentele acelea de la sfarsitul concursurilor in care castigatorul reaminteste cat de recunoscator e pentru anumite persoane. In rest, am cam uitat sa apreciem ce ni se ofera.

Ca sa ajung la scoala am de strabatut un drum de vreo… 10 minute cu autobuzul. 10 minute in care ma delectez cu expresiile stresate si obosite ale celor din autobuz. 10 minute in care ma gandesc cum ne lasam controlati de lucrurile rele din viata noastra si uitam sa le apreciem pe cele bune. Apoi urmeaza alte nenumarate minute in care aud cum ne plangem de tara asta, plina de coruptie si alte mizerii. Ne plangem de sistemul de invatamant, de faptul ca nu ne-au intrat banii in cont, de profesori, de vecina de la parter care da televizorul la maxim in mijlocul noptii si de odrasla de acasa care nu-si spala farfuria. Ne plangem de multe lucruri, dar suntem recunoscatori pentru lucrurile care ne fac fericiti? Daca nu, ar trebui. Ar trebui sa incepem sa privim partea plina a paharului.

Azi dupa-amiaza m-am oprit in fata unui chiosc sa iau o sticla de apa. Muream de cald, talpile imi ardeau in tenesi si tanjeam dupa o gura de apa rece. Initial, voiam sa merg la un magazin mai indepartat, dar in drum mi-a iesit altul, pitit dupa o umbrela de soare albastra. Prin geam se zarea chipul unei femei mai in varsta. Deja imi rezumam dialogul la “O apa plata la jumate, va rog” si “Multumesc”. Ma asteptam la acelasi ton plictisit si cu o oarecare urma de dispret pe care am intalnit-o la majoritatea vanzatorilor, mai ales pe timpul verii. Ceea ce am primit, in schimb, mi-a schimbat ziua total. Batrana aceea, care probabil se cocea de cald in chioscul de ziare, m-a intampinat cu un zambet larg si calduros. Mi-a dat buna ziua si m-a intrebat cu ce ma poate servi. I-am raspuns, cu acelasi ton binedispus, ca vreau o sticla de apa. M-a rugat sa deschid usa frigiderului si sa ma servesc singura. I-am platit, iar cand sa plec, mi-a urat “O zi frumoasa” cu acelasi zambet sincer. I-am dorit la fel, aruncandu-I o privire plina de admiratie, pentru silmplul fapt ca mi-a inseninat ziua cu un singur zambet. Am plecat, uitand  de caldura de afara si de sticla de apa rece, gandindu-ma la femeia care mi-a schimbat modul in care ma bucuram de lucruri.

Am realizat cat de importante sunt lucrurile marunte si cum ar trebui sa fim recunoscatori pentru ceea ce ni se ofera, fie ca e un zambet, o floare sau o vorba buna.

Sistem inovator de prevenire a inundatiilor, conceput de o echipa de elevi din Ploiesti

Citeşte mai departe...O echipa de elevi de la Colegiul National "Jean Monnet" din Ploiesti a conceput un sistem inovator de prevenire a inundatiilor, cu care au castigat finala nationala a competitiei Social Enterprise Programme, organizata de Junior Achievement (JA) Romania in parteneriat cu compania norvegiana FERD.

O echipa de elevi de la Colegiul National "Jean Monnet" din Ploiesti a conceput un sistem inovator de prevenire a inundatiilor, cu care au castigat finala nationala a competitiei Social Enterprise Programme, organizata de Junior Achievement (JA) Romania in parteneriat cu compania norvegiana FERD.

Proiectul lor prevede prelungirea albiei raului cu un sistem anti-inundatie alcatuit dintr-un perete de protectie din beton armat, cu orificii protejate cu filtre, ce conduc la o statie de epurare locala.

"Ne-am gandit la un sistem de prevenire a inundatiilor format din pereti din beton armat care imbraca albia raului, cu orificii cu filtre la care sunt conectate conducte ce ajung o statie de epurare. Am incercat sa cream ceva care nu a mai fost implementat pana acum, dar care sa nu fie de domeniul SF-ului. Participand la competitie am avut o experienta unica, care ne-a ajutat sa ne solidificam relatiile in cadrul echipei si sa ne folosim imaginatia pentru a crea ceva unic", a spus Tudor Donciu, membru in echipa Aqua Synergy.

Sistemul inventat de liceeni foloseste surplusul de apa preluat de conducta magistrala pentru a produce, prin cadere, energia electrica care alimenteaza o statie de epurare. Pentru finala nationala, elevii au avut de pregatit un plan al proiectului si un video pitch de prezentare a ideii lor. Echipa a fost premiata in cadrul galei JA Investeste in educatie - Business Hall of Fame si va reprezenta Romania la finala europeana din 16 iunie 2015.

"Elevii care s-au implicat in competitie sunt dintre cei care inteleg contributia invatamantului traditional in formarea lor, dar care isi doresc experiente educationale diferite, de natura sa le puna in valoare imaginatia, creativitatea, inteligenta, experiente care sa aiba legatura cu nevoile lumii in care traiesc si care sa le dezvolte convingerea ca pot face ceva pentru rezolvarea problemelor ei", a spus profesoara Ileana Cocuz, coordonatoarea echipei.

Competitia face parte din programului european Social Enterprise Programme, derulat de JA Europa in 12 tari (Bulgaria, Danemarca, Italia, Macedonia, Malta, Marea Britanie, Norvegia, Romania, Rusia, Serbia, Spania) cu scopul de a creste numarului de antreprenori sociali din randul tinerilor. Prin participare, elevii de liceu afla ce inseamna sa fii antreprenor social, se implica in activitati practice, prin care isi dezvolta abilitatile de viata si afla cum pot concepe si implementa o afacere responsabila, contribuind la atenuarea unor probleme sociale din comunitatile lor sau din alte parti ale lumii.

Mai multe informatii despre program sunt disponibile pe www.sep.ja-ye.org.

Noile Media în educația copilului

Citeşte mai departe...

Specialist în educație: “Nu trebuie să-i îndepărtăm pe copii de tehnologie, trebuie s-o integrăm în educația lor

Chiar dacă Internetul și Noile Media sunt blamate de părinți pentru faptul că le distrag atenția copiilor de la lecții și le ocupă toată ziua, specialiștii în educația copiilor afirmă că micuții nu trebuie îndepărtați de noile tehnologii, ci trebuie să găsim modalități eficiente de integrare a noilor media în educația lor.

            În opinia acestora, gadgeturile de ultimă generație sunt componente de neseparat din viața unui copil și a unui adolescent și este foarte greu să le captezi atenția cu mijloacele clasice de învățare. În același timp, cea mai greșită strategie pe care o putem adopta este să le interzicem să le mai folosească sau să-i forțăm să aibă repulsie față de Noile Media.

        

            Este vitală integrarea tehnologiei în educația modernă a copilului

Centrele internaționale au început deja să investească masiv în tehnologizarea educației copilului în România, iar Helen Doron English este unul dintre acestea. Unul dintre gadgetele-minune, folosite de micuții care învață limba engleză, este așa-zisa “realitate augmentată” (AR). Fiind cea mai recentă apariție în materie de New Media, realitatea virtuală animă, cu sunet și video, o imagine statică de pe o pagină clasică, prin scanarea acesteia cu ajutorul unei tablete sau a unui telefon inteligent. În acest mod, aplicația permite copilului să interacționeze cu materialul clasic de învățare, iar “cartea” îi răspunde, la propriu, cum se pronunță cuvintele în limba engleză, ajutându-l pe copil să învețe să vorbească această limbă cât mai corect. “Helen Doron English a venit cu aplicații interactive pentru copii – una dintre ele este realitatea augmentată, ce funcționează în scopul conceptului de învățare distractivă. Copiii învață cuvinte noi, învață să citească, să pronunțe corect, să formuleze enunțuri coerente, să se exprime natural în limba engleză, împreună cu personajele preferate din cadrul cursurilor. Motivația copilului de a învăța este esențială și este vitală integrarea elementelor media actuale în educația modernă”, explică Ștefania Filip, coordonatorul Centrului Helen Doron English. Mai mult decât atât, specialistul în educație consideră că la fel de importantă este păstrarea vie a motivației copilului de a învăța limba engleză, oferindu-i elemente specifice vârstei lui, și perioadei de dezvoltare în care se află Totodată, afirmă Ștefania Filip, asimilarea trebuie să vină natural, pe fundamentul unui copil dornic să învețe.

Noile tehnologii au efecte benefice pentru copii atunci când există scopuri productive, educative, complementare celor distractive

Referitor la modul în care trebuie să reacționeze un părinte sau un profesor atunci când vede un copil prea împătimit de noile tehnologii, dar pe care le folosește în alte scopuri decât educaționale, specialistul Ștefania Filip, consideră că aceștia trebuie să adopte o atitudine neutră și să ghideze copilul către alternative ale scopului primar (divertismentul) în care sunt folosite noile media. “Specificul perioadei actuale este integrarea accelerată a tehnologiei în viețile noastre. Acest fapt poate fi unul benefic, atunci când există deschidere către scopuri productive, educative, complementare celor distractive. Consider că este important să ne adaptăm prezentului tot mai tehnologizat, și să le oferim copiilor alternative în utilizarea noilor media, care să le sprijine dezvoltarea”, conchide specialistul în educație Ștefania Filip, coordonatorul Centrului Helen Doron English.

           

 

Proiectul implementat de Asociatia ATEENS a ajuns la final

Citeşte mai departe...Asociaţia Tinerilor din Liceul Nichita Stănescu „ATEENS” a desfăşurat  în perioada iulie – noiembrie 2014 proiectul Biblioteca prinde viaţă!, finanţat Direcţia Judeţeană pentru Sport şi Tineret Prahova, în cadrul programului de proiecte locale derulat de Ministerul Tineretului şi Sportului pe anul 2014.

Proiectul a vizat crearea unui cadru organizat în care 100 de elevi să îşi petreacă timpul liber (prin activităţi socio-educative) timp de 3 luni în cadrul Colegiului Naţional “Nichita Stănescu”, Ploieşti. În cadrul proiectului a fost înfiinţată o ludotecă care a desfăşurat activităţi cu ajutorul a 15 tineri voluntari selectaţi din rândul membrilor ATEENS. S-au desfăşurat activităţi de tip teatru forum, o tabără tematică la Sinaia, unde voluntarii au pus la punct o piesă de teatru forum, care s-a bucurat de succes în rândul celor 70 de spectatori entuziasmaţi de posibilitatea de a se implica într-o problemă specifică liceenilor.

 

Parteneri:

Asociaţia pentru Educaţie Non-Formală

Centrul Judeţean de Resurse şi Asistenţă Educaţională Prahova

Colegiul Naţional „Nichita Stănescu”, Ploieşti

 

Onoare și cavalerism în Tabăra Medievală pentru copii

Citeşte mai departe...Cine crede că nu mai există cavaleri și domnițe în ziua de astăzi?
Din 2009, peste 950 de copii cu vârsta cuprinsă între 5 și 16 ani au trecut pragul Taberei Medievale pentru Copii şi au deprins Codul de Onoare al Cavalerului.

Unde? În Ţara Bârsei (satul Şirnea, com. Fundata, jud. Braşov).
Când? Între 28 iunie și 22 august (6 serii de tabără).

Cum înveți să fii cavaler sau domniță într-o săptămână:

- ajută-l pe cel de lângă tine! 
- fii demn! 
- sinceritatea și curajul să fie literă de lege! 
- fii loial prietenilor și celor dragi! 
- respectă omul și natura! 
- realizează-ți propriul scut heraldic!

      În cadrul atelierelor de: 
- Pictură și heraldică medievală 
- Improvizație și teatru medieval 
- Scrimă cu spada medievală 
- Tir cu arcul 
- și … alte activități surpriză.

     Intră în lumea de poveste a domnițelor și a cavalerilor construită de Tabăra Medievală pentru Copii.

Daca te intrebi cum iti inscrii copilul, raspunsul e simplu: intra AICI!

8 ore peste program la Ploiesti. Termenul pentru inscrierea ONG-urilor din Prahova se prelungeste

Citeşte mai departe...„8 hours overtime for a good cause” este o intalnire de lucru intre profesionisti din diferite domenii si ONG-uri care necesita consiliere profesionala pentru o mai buna desfasurare a activitatilor si pentru cresterea capacitatii organizatiei. In loc sa cerem bani pentru cauzele din comunitate, cerem profesionistilor sa doneze o seara din timpul lor si ceea ce au mai de valoare – experienta profesionala. Echipele de voluntari pot fi specialisti in  marketing, comunicare, vanzari, juridic, IT sau management.

ONG-urile prahovene au ocazia sa aplice pentru a se inscrie in program cu o problema care poate fi rezolvata de profesionisti intr-un anumit domeniu, spre exemplu: campania de comunicare pentru o tabara de tinere, etc.

Voluntarii profesionisti prezenti la intalnirea de lucru „8 ore peste program pentru o cauza buna” nu vor sustine traininguri, ci vor lucra in echipe de 3-5 persoane timp de 8 ore, pentru a rezolva problemele propuse de ONG-urile locale.

Din dorinta de a oferi cat mai multor ONG-uri din Prahova sansa de a pune pe masa de lucru a voluntarilor profesionisti problemele cu care se confrunta in practica de zi cu zi, anuntam prelungirea cu o saptamana a termenului de primire a aplicatiilor, de la data initială de 8 februarie ora 23:59, la data de 15 februarie ora 23:59.

Formularul de aplicatie poate fi accesat aici: http://bit.ly/formularcauze8ore

Fundatia Comunitara Prahova s-a alaturat miscarii internationale „8 ore peste program pentru o cauza buna” din dorinta de a promova si valorifica voluntariatul profesionist. Aducem impreună expertii din comunitatea noastră in beneficiul ONG-urile locale, oferim ploiestenilor o seara de lucru atipica, stam peste program, pentru a face lumea din jurul nostru mai frumoasa.

Fundatia Comunitart Prahova, va selecta, impreună cu un juriu independent din comunitatea locala, intre 3 si 5 proiecte. (ploiesti.8-i.ro).

In 2014, evenimentul s-a desfasurat simultan in 16 orase din lume. In Bucuresti, evenimentul  s-a desfasurat pentru prima data in anul 2014 si a adunat 9 echipe de voluntari specialisti care au rezolvat 9 teme punctuale propuse de organizatii non-profit. Implicarea voluntara a facilitatorilor, voluntarilor si a organizatiilor a insumat peste 600 de ore, adica 15 saptamani de lucru ale unui angajat cu norma intreaga. Evenimentul a fost organizat pentru prima data acum zece ani la Amsterdam.

Pentru mai multe informatii despre 8 hours overtime for a good causehttp://www.8-i.ro/

 

Fundatia Comunitara Prahova uneste cauzele care conteaza cu oamenii carora le pasa, din dorinta de a imbunatati viata locuitorilor judetului Prahova. Fundatia Comunitart Prahova este o organizatie sustinuta prin Programul National de Fundatii Comunitare (www.fundatiicomunitare.ro), initiat si coordonat la nivel national de catre Asociatia pentru Relatii Comunitare (www.arcromania.ro) in parteneriat cu Fundatia pentru Parteneriat (www.repf.ro) si cu Fundatia PACT (http://fundatiapact.ro/), finantat de Fundatia Charles Stewart Mott (www.mott.org), Central and Eastern European Trust (www.ceetrust.org) si Fundatia Romano-Americana (www.rafonline.org).

Pentru mai multe detalii, vizitati: www.fundatiacomunitaraprahova.ro.

Pentru detalii suplimentare, va rugam contactați:

 

Isabela Alexe

Coordonator de proiect, Fundatia Comunitara Prahova

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

0726.38.28.64

 

Bianca Danita

Voluntar profesionist

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

0736.351.5130736.351.513

Call
Send SMS
Add to Skype
You'll need Skype CreditFree via Skype

Newsletter

Facebook

Statistici

Vizitatori
295
Articole
3389
Număr afișări articole
6691483
Vizitatori

Statistici

Azi191
Ieri603
Saptamana2301
Luna14974
Total2564628

Currently are 98 guests and no members online

Sondaj

Sunteti multumit de activitatea primarului IULIAN BADESCU?

Da - 15.8%
Nu - 84.2%

Total votes: 2585
The voting for this poll has ended on: 28 Oct 2015 - 00:00

Conect

Parteneri

Telefoane utile

Apel unic de urgenta
112
CJ Prahova
0244/597171
IPJ Prahova
0244/595.340
Garda de mediu
0244/544.495
Ag. Ptr. Protectia Mediului
0244 / 544.134
Telefonul primarului
0800.800.884
Protectia consumatorului
0244/ 576.436
Prefectura Prahova
0244/ 51.45.45
Electrica
0244/ 929; 0244/ 405.701
Distrigaz
0244.597.786
Apa Nova
0244.407.600
Anticorupţie
0800.806.806

Autentificare

Copyright © 2017 INCOMOD. Ziar on line din Ploiesti, din Prahova, din Romania!. Toate drepturile rezervate.
Joomla! este software liber, distribuit sub licența GNU General Public License.