BNS anunta mars de protest la Ploiesti impotriva masurilor fiscale

Citeşte mai departe...In urma masurilor fiscale propuse de guvernul Tudose, dar si a nemultumirilor legate de legea dialogului social, sindicatele sunt pe punctul de a-si arata forta, prin organziarea unor actiunin specifice in toata tara. La Ploiesti, filiala prahoveana a BNS, condusa de presedintele Ion Anton, a decis sa organizeze un mars de protest in data de 9.11.2017, pentru a-si exprima nemultumirile prezentate mai jos in adresa remisa aturoitatilor locale. Daca nu va exista deschidere din partea guvernantilor este foarte posibil ca situatia sa escaladeze pe fondul nemultumirilor sindicalistilor din toata tara, impotriva unor masuri prezentate neclar sau greu de suportat de catre salariati.

Catre,

Primaria Municipiului PLOIESTI

Politia Municipiului Ploiesti

Jandarmeria Prahova

 

Va aducem la cunostinta ca in data de 09/11/2017, in intervalul

16.30-17.30,Filiala BNS Prahova organizeaza un mars de la Gara de Sud pana la Prefectura Prahova,urmat de un miting in fata Prefecturii Prahova.

Adunarea manifestantilor va incepe la orele 16.00 in fata la Gara de Sud a Municipiului Ploiesti.

In jurul orelor 17.30 manifestatia se va termina.

La aceasta actiune de protest participa un numar de aproximativ 1000 de persoane.

Motivatia actiunii de protest:

-          Modificarea Legea 62/2011

-          Trecerea contributiilor de la angajator la angajat.

-          Probleme Locale

Responsabili actiune: Ion Anton

Cu stima ,

              Presedinte

                Ion Anton

RECRUTARE CANDIDAŢI PENTRU ŞCOLARIZARE GRATUITĂ ÎN MESERIA MECANIC DE LOCOMOTIVĂ – FEMEI ŞI BĂRBAŢI

Citeşte mai departe... Recrutăm pentru partenerul nostru, candidaţi din Ploieşti şi din zonele limitrofe în vederea calificării în meseria mecanic de locomotivă. Aceasta este o meserie complexă, foarte căutată pe piaţa forţei de muncă, care presupune implicare şi responsabilitate.

       Cursul de calificare va avea loc la Centrul Naţional de Calificare şi Instruire Feroviară – CENAFER – Bucureştişi este dedicat celor care doresc o carieră în domeniul feroviar, un loc de muncă stabil, cu program fix.

Durata cursului de calificare este de 9 luni.  La finalul stagiului de formare, care durează 7 luni, posturile care pot fi ocupate sunt de mecanic de locomotivă pentru activitatea de manevră din cadrul Punctului de lucru Ploieşti. Programul de lucru va fi în tură 12h/24h.

 

Se oferă:

  • bursă (se suportă toate cheltuielile legate de formarea profesională, cheltuieli de întreţinere, cazare, transport);
  • angajarea ca mecanic de locomotivă pentru manevră;
  • program de lucru fix;
  • salariu motivant, tichete de masă.

 

Condiţii de înscriere:

  • domiciliul în Ploieşti sau în zone limitrofe;
  • vârsta între 20 şi 45 ani;
  • absolvire liceu cu diplomă de bacalaureat;
  • persoană aptă din punct de vedere medical şi psihologic.

Locuri disponibile limitate

 

Pentru informaţii suplimentare vă rugăm să ne contactaţi la telefon 0723.703.732 sau prin e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

PETROTEL-LUKOIL anunta ca va intra in revizie

Citeşte mai departe...Serviciul de Presă al PETROTEL-LUKOIL S.A vă informează, ca începând cu data de 25 februarie până în data de 5 aprilie 2017, în cadrul Rafinăriei are loc revizia tehnică planificată.

În cursul acestei perioade sunt planificate lucrari de reparații în scopul creșterii fiabilității utilajelor tehnologice, sigurantei de mediu, precum și reducerii consumurilor energetice, din cadrul Societății.

Sinteza Raportului de inspectie in mai 2017 pe Directiva SEVESO la PETROTEL-LUKOIL S.A.

Citeşte mai departe...În perioada 15 - 18 mai 2017, o echipă formată din reprezentanţi ai Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Prahova si a Gărzii Naţionale de Mediu - Comisariatul Judeţean Prahova a efectuat o inspecţie planificată la Petrotel - Lukoil S.A. Tinand cont de faptul ca activitatea principală a companiei este de fabricare a produselor petroliere prin prelucrarea ţiţeiului, gama sortimentală cuprinzând benzine, motorine, gaze petroliere lichefiate, sulf şi cocs de petrol, în cadrul inspecţiei au fost verificate  următoarele:

-verificarea stadiului implementarii prevederilor Legii 59/2016, privind controlul asupra pericolelor de accident major in care sunt implicate substante periculoase;

- informarea publicului;

- stadiul realizarii masurilor trasate cu ocazia controlului anterior;

- verificarea listei/chestionarului de control;

- verificarea in teren a Instalatiei Cracare Catalitica.

Sumarul constatările rezultate în urma controlului au fost urmatoarele:

-Referitor la informarea publicului, privind activitatea operatorului SEVESO, este realizata prin editia 2016 a brosurii “Informatii la dispozitia publicului privind masurile de securitate in exploatare si comportament in situatia producerii unui accident major pe amplasament”; aceasta a fost intocmita cu respectarea prevederilor art.14 si Anexei 6 din Legea nr. 59/2016 si a fost distribuita Institutiei Prefectului judetului Prahova, primariei municipiului Ploiesti si primariilor  localitatilor riverane, unitatilor care deservesc publicul, operatorilor economici (din incinta amplasamentului, care efectueaza lucrari in amplasament si riverane amplasamentului), asociatiilor de locatari si unitatilor de invatamant din zonele de planificare la urgenta; aceasta editie este postata si pe site-ul societatii: www.petrotel-lukoil.ro, considerandu-se asigurarea unei forme continue de informare a publicului interesat; forma actuala a informarii publice a fost adoptata ca fiind editia 3, rev.1/2016 si prezinta sursele unde pot si obtinute informatii suplimentare, respectiv adresa de e-mail si numar de telefon la dispozitia publicului;

- Pina la data realizarii controlului nu au fost inregistrate observatii/sesizari/solicitari din partea publicului, nici in format electronic si nici in format scris.

-Referitor la verificarea in teren a Instalatiei Cracare Catalitica:

- Au fost analizate modificarile aduse dupa anul 2011Instalatiei Cracare Catalitica, fata de proiectul initial constatandu-se ca in urma modificarilor efectuate, s-a efectuat Analiza de risc si reactualizat Raportul de Securitate aferent instalatiei Cracare Catalitica, Anexa 6, editie martie 2015 si  Raportul de Securitate- volumul principal, editie martie 2015,  utilizandu-se metoda HAZOP iar operatorul are intocmite proceduri care reglementează modul de analiză al riscului pentru schimbările propuse;

- In tabloul local de comanda al instalatiei(de monitorizare parametrii fara posibitate de operare) s-a constatat functionarea in regim normal a instalatiei, inclusiv a sectiunii de tratare in instalatia Belco a gazelor arse din regenerator, echipamentele tehnologice, de automatizare, de protectie (detectie gaze inflamabile, detectie H2S, dispozitice ESD) si analizoare gaze erau in functionare, pe monitoare neefiind semnale optice de defectiuni;

- Sunt functionale sistemele de emergenta ESD;

-               - In Rapoartele de serviciu intocmite in perioada 09.04.→16.05.2017 nu se constata inregistrari privind avarii/incidente; sunt mentionate defectiuni la etansarile unor pompe;

-In Registrul de autocontrol, in care se inscriu defectiuni care se pot remedia la niveul instalatiei, cu personalul din tara de serviciu, nu sunt inregistrari de defectiuni neremediate;

-Din Registrul de Blinde reiese ca nu sunt instalatii blindate, cu exceptia cuptorului care se utilizeaza la pornirea instalatiei CC;

-Se tine evidenta permiselor de lucru si a permiselor de lucru cu foc in conformitate cu legislatia in vigoare;

 -Exista proceduri operationale in caz de situatii de urgenta specifice operarii instalatiei CC;

 -Se efectueaza exercitii pentru a observa capacitatea de raspuns a tuturor componentelor organizatiei, relizindu-se un audit scris in urma acestora, cu recomandari si termene stabilite;

- In instalatia de CC s-au identificat 5 neconformitati care au fost remediate pe timpul controlului;

- In tabloul central de comanda- DSC: s-a vizualizat functionarea instalatiei, in regim normal si s-a constatat ca nu sunt activate interblocari;

- Conform „Documentatiei privind protectia la explozie-editia 2015, sunt identificate si evaluate riscurile la explozie, documentatie elaborata conform HG 1058/2006 (transpune Directiva 99/92/CE)  si SR-EN 1127-1/2008 + SR EN 60079-10, 14, 17, 19-2007;

Operatorul efectueaza auditul intern al sistemelor de management, documentat in procedura de sistem P – SI – 05: Audit intern si audit extern, stabilit si desfasurat conform cerintelor organismelor de certificare a sistemelor de management, (audituri de cetificare si audituri de supraveghere): AEROQ, BUREAU VERITAS.Nu au fost retinute neconformitati nici la auditurile interne, nici la auditurile externe, fiind propuse recomandari si oportunitati de imbunatatire.

Au fost identificare elementele pentru securitate la instalatia CC acestea fiind prezente pe teren si functionale iar pentru cele care sunt considerate elemente critice pentru functionarea in siguranta li se acorda atentie sporita din punctul de vedere al intretinerii si operararii acestea efectuindu-se in baza unor proceduri, regulamente, instructiuni si carti de operare bine documentate.

Accesul in obiectivul tehnologic al lucratorilor se face numai dupa ce s-a efectuat instruirea in domeniile SSM – SU si acestia s-au echipat cu echipamentul individual de protectie complet, , conform regulamentelor, instructiunilor si legislatiei in vigoare.

 

S-au analizat masurie stabilite in rapoartele de inspectie anteriore, controlul finalizandu-se prin întocmirea şi semnarea Raportului de inspecţie în care au fost consemnate constatările rezultate în urma verificării amplasamentului şi analizării  documentelor şi informaţiilor puse la dispoziţia autorităţilor de control, inclusiv Chestionarul de verificare pe Directiva SEVESO.

Ghid practic de a plati iesirea la pensie."Cumpararea" pensiei

Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image images/2012/comunicate/poza%20c.jpg
There was a problem loading image images/2012/comunicate/poza%20c.jpg
Citeşte mai departe...Cetățenii au ocazia temporară de a achita retroactiv contribuția la pensii pentru perioade anterioare în care n-au fost asigurați în niciun sistem de pensii, însă numai în limita a cinci ani. Măsura este prevăzută de Legea nr. 186/2016 .

1. Cine poate să plătească retroactiv contribuția la pensii?

Orice persoană care încă n-a ieșit la pensie și are perioade anterioare neasigurate în niciun sistem de pensii (fie că vorbim de sistemul public sau de un sistem neintegrat acestuia, cum ar fi, de exemplu, cel al avocaților), în limita a cinci ani anteriori datei încheierii contractului de asigurare. Perioadele anterioare neasigurate nu pot fi perioade în care persoana interesată era obligată să fie asigurată în sistemul public de pensii.

2. Pentru ce tipuri de pensii se va lua în calcul plata retroactivă a contribuției?

Perioadele pentru care se fac plăți retroactive sunt „valorificate pentru stabilirea pensiei pentru limită de vârstă, a pensiei anticipate, a pensiei anticipate parțiale și a pensiei de invaliditate”

3. Cât timp am la dispoziție să plătesc retroactiv contribuția la pensii?

Persoanele interesate să facă plăți retroactive pentru contribuția la pensii au la dispoziție exact șase luni de zile atât pentru a încheia contractul de asigurare cu casa teritorială de pensii, cât și pentru a achita suma stabilită prin acest document. Cu alte cuvinte, contractele se pot încheia doar între 27 octombrie 2016 și 27 aprilie 2017, iar în aceeași perioadă trebuie făcută/făcute plata/plățile retroactivă/retroactive. Începând cu data de 28 aprilie 2017, plata retroactivă nu va mai fi posibilă.

4. La ce casă de pensii pot să mă duc pentru încheierea contractului de asigurare?

Contractul de asigurare se poate încheia cu casa de pensii de la domiciliul/reședința persoanei interesate. De exemplu, dacă persoana interesată stă în județul Prahova, aceasta trebuie să se adreseze Casei județene de pensii Prahova.

5. Pot încheia cu casa de pensii un singur contract sau mai multe?

În perioada stabilită de lege pentru încheierea contractelor de asigurare (27 octombrie 2016 - 27 aprilie 2017), persoanele interesate de plata retroactivă a contribuției pot încheia mai multe contracte de acest fel. „Întrucât legea nu interzice, persoanele interesate pot încheia în această perioadă de șase luni unul sau mai multe contracte de asigurare socială, pentru perioade diferite. De exemplu, dacă în data de 10 noiembrie 2016 o persoană încheie un contract de asigurare socială 
pentru anul 2012, ea poate, ulterior datei de 10 noiembrie 2016, să încheie un alt contract de asigurare socială, de data aceasta pentru anul 2013”, a lămurit Gabriela Pintea, cu precizarea că cerința de bază „este aceea ca aceste perioade să nu depășească cinci ani anteriori datei încheierii contractului”.

6. Pot să plătesc retroactiv pentru orice perioadă anterioară neasigurată?

Nu. Plata retroactivă pentru contribuția la pensii este valabilă pentru perioade anterioare neasigurate, însă numai în limita a cinci ani. Concret, plata se poate face pentru perioade cuprinse între data încheierii contractului de asigurare socială cu casa de pensii și ultimii cinci ani anteriori acestei date. De exemplu, o persoană care încheie astăzi contractul de asigurare va putea face plăți retroactive pentru perioada cuprinsă între noiembrie 2011 și noiembrie 2016. Așadar, de exemplu, nu se pot face plăți retroactive pentru anul 2002 sau pentru anul 1995. Perioadele pentru care se poate face plata retroactivă trebuie neapărat să fie neasigurate (adică să nu se fi plătit deja pentru ele contribuția la pensii sau în timpul lor persoana interesată 
să nu fi fost obligată la asigurarea în sistemul public de pensii).

7. Pot să fac plăți retroactive pentru câți ani vreau?

Nu. Plata retroactivă a contribuției la pensii se poate face doar pentru perioade anterioare neasigurate, în limita a cinci ani. Mai exact, este vorba de perioade în care persoana interesată n-a fost asigurată nici în sistemul public de pensii, nici într-un sistem neintegrat acestuia. 
Sisteme neintegrate sunt cele în care sunt asigurați „avocații, notarii, personalul clerical și cel asimilat din cadrul cultelor recunoscute prin lege”, potrivit Gabrielei Pintea. „De asemenea, sistem neintegrat în sistemul public de pensii este și sistemul pensiilor militare de stat.”

8. Pot să fac plăți și pentru anii viitori?

În baza Legii nr. 186/2016 se pot face doar plăți retroactive pentru perioadele anterioare neasigurate, în limita a cel mult cinci ani. Persoanele interesate să achite pentru viitor contribuția la pensii pot încheia oricând un alt tip de contract de asigurare cu casa teritorială de pensii. Află mai multe de aici.

9. Dacă aflu că pot plăti retroactiv pentru fix cinci ani, e obligatoriu să plătesc pentru fix cinci ani?

Nu. Fiecare persoană interesată poate plăti retroactiv pentru una sau mai multe perioade anterioare neasigurate, la alegere, în limita celor cinci ani.

10. Pot să plătesc retroactiv contribuția chiar dacă am ieșit la pensie?

Nu. Persoanele pensionate nu pot face plăți retroactive. „Nicio persoană care are calitatea de pensionar în perioada de aplicare a Legii nr. 186/2016 nu are dreptul să încheie un contract de asigurare socială cu casa teritorială de pensii. Actul normativ în discuție a fost adoptat cu scopul de a permite persoanelor care nu au realizat stagiile de cotizare prevăzute de lege (și nu pot, astfel, să beneficieze de o categorie de pensie) să își poată completa acest stagiu”, a explicat consilierul juridic contactat de redacția noastră.

11. Mai am doi ani până ating vârsta de pensionare. Pot plăti contribuția pentru acești doi ani astfel încât să ies de-acum la pensie?

Nu. Plata se face strict pentru perioade anterioare neasigurate. Ieșirea la pensie se poate face, conform Legii nr. 263/2010, doar atunci când sunt îndeplinite condițiile cumulative pentru obținerea unui tip de pensie. Detalii găsiți aici.

12. Am perioade în care angajatorul nu mi-a plătit contribuția la pensii. Pot face plăți retroactive pentru ele?

Nu. Plățile retroactive se pot face strict pentru perioade neasigurate anterioare în care persoana interesată nu trebuia să fie, în baza legislației în vigoare, asigurată în sistemul public de pensii. Or, pentru salariați este obligatorie asigurarea în sistemul public de pensii.

13. Am trecut de vârsta de pensionare, dar încă lucrez. Pot plăti retroactiv contribuția?

Da, este posibil, deoarece un individ aflat în această situație nu este încă pensionar. Totuși, trebuie precizat că, în acest caz, plățile se pot face doar pentru perioadele anterioare neasigurate de dinaintea îndeplinirii vârstei standard de pensionare. De exemplu, o persoană care a atins vârsta standard de pensionare în decembrie 2014 și încă lucrează poate face plăți pentru perioade anterioare neasigurate de dinainte de decembrie 2014.

14. Pot să plătesc retroactiv ca să mi se reducă vârsta de pensionare?

Nu. Plata retroactivă a contribuției la pensii este strict pentru completarea stagiului de cotizare (sau, în alte cuvinte, a vechimii în muncă). Stagiul de cotizare este necesar pentru a obține pensia pentru limită de vârstă, pensia anticipată, pensia anticipată parțială și pensia de invaliditate, potrivit Legii nr. 263/2010. De exemplu, un bărbat născut în noiembrie 1970 poate obține pensia pentru limită de vârstă în noiembrie 2035, însă numai dacă are cel puțin 15 ani de stagiu de cotizare (adică 15 ani munciți legal). Vârsta standard de pensionare poate fi redusă, de exemplu, pentru persoanele care au lucrat în 
condiții deosebite.

15. Sunt în altă țară și aș vrea, totuși, să plătesc retroactiv contribuția la pensii. Pot să fac asta?

Da. Contractul de asigurare se poate încheia și de către un individ mandatat (adică desemnat prin procură specială) de către persoana interesată de plata retroactivă a contribuției. În același timp, plata se poate face inclusiv prin virament într-un cont bancar indicat de casa teritorială de pensii.

Avocat COLTUC MARIUS VICENTIU

Lukoil a terminat revizia si va reincepe activitatea

Citeşte mai departe...Serviciul de presa PETROTEL-LUKOIL S.A. anunta ca la data de 1 аprilie 2017 se va porni rafinaria in urma realizarii reviziei capitale planificate. Pornirea va fi efectuata treptat in vederea diminuarii efectelor asupra mediului.

In timpul operațiunilor de pornire, in cadrul rafinariei si in afara acesteia va fi asigurata monitorizarea calității aerului. Toate procedurile necesare pentru a atinge parametrii de regim vor fi efectuate în conformitate cu regulamentele de functionare și sub supravegherea autorităților de mediu.

Proiectul- concurs de educatie ecologica pentru elevii judetului Prahova- „Gandeste verde, gandeste curat!” implineste noua ani

Citeşte mai departe...          In urma cu noua ani, Agenţia pentru Protecţia Mediului Prahova a initiat, impreuna cu un voluntar Peace Corps,  proiectul-concurs  de educatie ecologica „Gândeşte verde, gândeşte curat!”, care se adreseaza scolilor din judetul Prahova. In aceasta luna demareaza cea de-a IX-a editie a concursului; inscrierile vor avea loc la sediul APM Prahova din Ploiesti-str. Gh. Grigore Cantacuzino nr.306, in perioada 14-29 noiembrie a.c.

            La fiecare editie am dorit sa oferim posibilitatea elevilor sa se implice, prin strategii proprii, in promovarea principalelor evenimente din calendarul ecologic, in vederea informarii comunitatii locale cu privire la importanta protejarii mediului si a implicarii in astfel de proiecte. In acest an, invitam elevii sa realizeze materiale informative cu privire la evenimentele din calendarul ecologic, dorim sa le stimulam imaginatia si talentul literar, intentionam sa le activam spiritul civic cu privire la respectarea mediului inconjurator.

         Ca si la precedentele editii, vor exista doua sectiuni: sectiunea A - pentru elevii din ciclul primar si gimnazial, respectiv sectiunea B-pentru elevii din licee. Regulamentul acestei editii poate  fi consultat pe site-ul Agentiei pentru Protectia Mediului Prahova, unde se gaseste si formularul standard de inscriere (http://apmph.anpm.ro)

            In cadrul celor opt editii anterioare, s-au realizat 373 actiuni ecologice, s-au strans cca 46 t de maculatura, 1522 kg plastic si 1982 kg de aluminiu si fier vechi. Elevii si profesorii au plantat cca 13000 pomi si 1130 fire flori, si au realizat 59 actiuni de ecologizare pe raza judetului Prahova.

            In completarea actiunilor proiectului, APM Prahova, impreuna cu Administratia Parcului Memorial „Constantin Stere”, va organiza, pe perioada vacantei de vara, doua serii de ECO-SCOALA, in incinta Gradinii Zoologice de la Bucov, la care vor participa elevi si profesori de la scolile ce se inscriu in proiect. In cadrul sezatorilor literare de la Casa Memoriala Constantin Stere se vor citi creatiile literare premiate la aceasta editie a concursului „Gandeste verde, gandeste curat!”.

Compartiment Relatii Publice-Tehnologia Informatiei

JCI invita tineretul la asociere pentru binele comun

Citeşte mai departe...Federația JCI România invită toate federațiile de tineret de nivel național sau județean, structurile asociative neguvernamentale de tineret de nivel județean și organizațiile de tineret ale partidelor politice parlamentare, în temeiul legii 351/2006, la consultări în vederea demarării procedurilor privind înființarea Consiliului Național al Tineretului din România (CNTR).

În acest scop rugăm toate organismele interesate să facă parte din Consiliul Național al Tineretului din România să ne transmită intenția de a participa la consultări, la adresa de e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., urmând ca în cursul lunii martie 2017, în funcție de numărul participanților, să stabilim data și locația întâlnirii.

CNTR este forul naţional care reprezintă principalul partener de tineret neguvernamental în raport cu autorităţile şi instituţiile administraţiei publice cu atribuţii în domeniul politicii de tineret.

            Scopul principal al Consiliului Național al Tineretului din România, așa cum a fost formulat de Legea 351/2006, este acela de a stimula participarea tineretului la viaţa socială, economică, politică, culturală şi sportivă a ţării, precum şi de a susţine şi a promova interesele comune ale membrilor săi la nivel naţional şi internaţional.

CNTR are următoarele obiective principale:

a) să reprezinte interesele membrilor săi în relaţiile cu instituţiile publice cu responsabilităţi în problematica tineretului, precum şi în cele cu alte structuri naţionale sau internaţionale;

b) să colaboreze cu autoritatea guvernamentală în domeniu pentru realizarea obiectivelor de interes naţional;

c) să sprijine programele şi proiectele structurilor asociative neguvernamentale de tineret sau pentru tineret şi să deruleze programe şi proiecte proprii în folosul tineretului;

d) să sprijine dezvoltarea şi consolidarea fenomenului asociativ din România;

e) să contribuie la elaborarea şi implementarea politicii naţionale în domeniul tineretului;

f) să contribuie la identificarea şi soluţionarea problemelor specifice de interes naţional pentru generaţia tânără;

g) să promoveze politici de recunoaştere a importanţei rolului şi locului tinerei generaţii în cadrul societăţii.

            În conformitate cu art. 8 din legea 351/2006, la elaborarea politicilor guvernamentale în domeniul tineretului, Guvernul României, prin instituţiile sale abilitate, are obligaţia de a consulta CNTR.

            Fondurile necesare funcționării Consiliului Național al Tineretului din România se prevăd anual, distinct, prin legea bugetului de stat, pe baza proiectului de buget înaintat de acesta, iar sediul CNTR va fi pus la dispoziție de Regia Autonomă „Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat”.

            Junior Chamber Internaţional – JCI, este una dintre cele mai importante organizaţii non-guvernamentale (ONG, non-profit) din lume, având peste 100 organizaţii naţionale afiliate, cu peste 200.000 membri, persoane între 18 şi 40 ani, cu filiale în peste 5.000 comunităţi locale de pe tot globul. Fiecare membru JCI împărtăşeşte covingerea potrivit căreia, pentru a aduce o schimbare pozitivă pe termen lung, trebuie să devenim noi înşine mai buni. Căutăm soluţii pentru problemele din comunităţile noastre, croite pe baza caracteristicilor acestora, pentru a construi o lume mai bună şi creând astfel impact global.

            JCI este o platformă de oportunităţi de dezvoltare prin care tinerii dobândesc puterea de a crea schimbări pozitive în comunitatea în care trăiesc.

            Junior Chamber International România a fost întemeiată în 2002-2003 și este alcătuită în prezent din organizațiile locale JCI București, JCI Constanța, JCI Timișoara, JCI Cluj, JCI Brașov, JCI Iași, JCI Craiova, JCI Prahova, JCI Târgu Mureș, JCI Galați și grupurile de inițiativă din Suceava și Bacău. Cu peste 250 de membri activi, la nivel național, organizația are ca scop implicarea tinerilor activi cu vârste cuprinse între 18 – 40 de ani pentru dezvoltarea de impact pozitiv în comunități. JCI România este membră cu drepturi depline a organizației Junior Chamber Internațional.

            Viziunea JCI România – Dorim să fim cea mai importantă reţea naţională de tineri cetăţeni activi: lideri, antreprenori şi profesionişti.

 

            Președinte JCI România,                               Vicepreședinte Executiv JCI România,

            Oana Roxana Radu                                       Florin Vasile Ioniță

 

Comunicat UAP// Pretul energiei termice facurat la populatie e mai mic cu doi lei in aceasta iarna, fata de 161,29 fara TVA

Citeşte mai departe...In cadrul sedintei Consiliului Local de astazi 31 octombrie 2016, presedinte Uniunii Asociatiilor de Proprietati, Eugen Cristescu a luat cuvantul, cu permisiunea consilierilor locali, si a sustinut dreptul membrilor UAP. Astfel, Eugen Cristescu a sustinut faptul ca pana la data supunerii la vot a Proiectului de Hotarare privind ajustarea pretului energiei termice facturat la populatie, Uniunea Asociatiilor de Proprietari Prahova considera ca suma de 161,29 lei fara TVA este pretul corect stabilit prin HCL 408/2015, in vigoare la aceasta data.

“UAP este de acord si sustine micsorarea tarifului facturat la populatie, pentru aceasta militeaza conform statutului, dar am solicitat ca, in cazul in care se decide a se lua aceasta masura, sa se porneasca de la pretul pe care il consideram in vigoare la aceasta data, adica 161,29 lei fata TVA. Consilierii locali au tinut cont de solicitarea UAP si au aplicat o micsoare de doi lei, ajungand la suma de 159,29 lei fara TVA la pretul facturat la populatie pentru energia termica.

Chiar si acesti doi lei reprezinta un castig pentru ploiestenii care sunt membri UAP si nu numai”, declara presedintele UAP.

Mentionam ca inaintea acestei sedinte de Consiliu Local, Uniunea Asociatiilor de Proprietari a depus o cerere de dezbatere pentru acest proiect de Hotarare si daca va considera ca poate solicita un pret mai mic chiar decat 159,29 lei fata TVA luam in calcul atacarea in instanta a acestei hotarari, pentru nerespectarea prevederilor Legii transparentei decizionale.

De asemenea, aducem la cunostinta opiniei publice ca UAP are un proces pe rol cu Veolia Energie Prahova care de la 1 aprilie si pana in prezent a facturat la populatie pentru energie termica suma de 186,97 lei fara TVA, folosind ca temei legal HCL 177/2013, desi nu avem cunostinta sa existe vreun text care sa permita acest lucru. Acest pret s-a regasit in pretul apei calde facturat pe timp cald catre populatie.

 

31.10.2016                                                                       Uniunea Asociatiilor de Proprietari Prahova

                                                                                                    Presedinte

                                                                                                 Eugen Cristescu

Newsletter

  1. Comentarii
  2. Noutati
  3. Top Stiri

Facebook

Statistici

Vizitatori
898
Articole
3417
Număr afișări articole
7258527
Vizitatori

Statistici

Azi219
Ieri591
Saptamana2028
Luna12032
Total2694163

Currently are 182 guests and no members online

Sondaj

Sunteti multumit de primarul ADRIAN DOBRE?

Conect

Parteneri

Telefoane utile

Apel unic de urgenta
112
CJ Prahova
0244/597171
IPJ Prahova
0244/595.340
Garda de mediu
0244/544.495
Ag. Ptr. Protectia Mediului
0244 / 544.134
Telefonul primarului
0800.800.884
Protectia consumatorului
0244/ 576.436
Prefectura Prahova
0244/ 51.45.45
Electrica
0244/ 929; 0244/ 405.701
Distrigaz
0244.597.786
Apa Nova
0244.407.600
Anticorupţie
0800.806.806

Autentificare

Copyright © 2017 INCOMOD. Ziar on line din Ploiesti, din Prahova, din Romania!. Toate drepturile rezervate.
Joomla! este software liber, distribuit sub licența GNU General Public License.